Kurdish Flag ~ 5408 burxe li erdnexsa Kurdistanê û ala kurdîstane .5408 vidayla kürdistan haritası ve sınırları


Serdar Karatay" hûnerîya bürxîya . 5408 burxe li erdnexsa Kurdistanê û ala kurdîstane .5408 vidayla kürdistan haritası ve sınırları 


Serdar KARATAY( mardin/kızıltepe/Gökçe) .Van 100.yıl Üniverstesi’nde Resim Öğretmenliği Bölümü 4.sınıf öğrencisiyim.Kendimi resime,sanata adamış bir birey olarak kültürümüzün unutulmaya mahkum incilerini, özellikle halkımıza büyük katkıları olmuş şahsiyetleri fırçamla canlandırarak yeni nesille tanıştırma çabası içindeyim.Ve en büyük hedefim de budur.
Çevremdeki olayları anlayacak yaşa geldiğimden beri özellikle bizim Kurdistan Cografyamızda,bizim milletimize büyük haksızlıklar oldu.Bir çok katliam soykırım oldu.İçinde bulunduğumuz durum bize çok acılar verdi.Bir çok büyüğümüzü,önderlerlerimizi bu süreç içinde bu yolda kaybettik.Ve ne yazık ki yeni nesil bu önemli şahsiyetlerin çoğunu tanımıyor ve bu beni derinden üzüyor.Geçmişe göre daha iyi konumdaysak bu onların sayesındedir ve bunlar unutulmuşsa bu büyük bir ayıbımızdır.Ben de elimden geldiği kadar bu önemli şahsiyetleri sanatımla bağdaştırarak,en iyi fırça darbelerimle onlara can vermeye çalışıyorum.
Biz kürtler hiçbir zaman silahlı mücadele taraftarı olmadık.Her zaman son çare olarak buna başvurmuşuzdur.Ben mücadelemi sanatımla idrak etmeye çalışıyorum.Elimden geldiği sürece Kürdistan’ın coğrafyasını,kültürünü ve saygın kişilerini sanatımla yaşatıp tüm nesillerle tanıştırmaya gayret ediyorum.
Benim için sanat “ YAŞADIĞIM COĞRAFYANIN DALI OLMALI” ve asla geçmişe uzanan bu dal kırılmamalıdır.







Source:Site Kurdistan ART


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...