Artwork painting by Ala Abdul Jabbar Mohammed ~ Zaxo south of Kurdistan





نافی من الاء عبدالجبار، ژیی من ۲۳ سالن
‎خەلکا باژێرێ زاخو مە . ده‌رچویا  زانکویا دهوکم/ کولیژا زانستین مروفایه‌تی/ پشکا هونه‌رێن شیوه‌کاری، ب پله‌یا زورباش و ل ریزا چواری لسه‌ر ئاستی هه‌ر چوار سالین خواندنی ده‌رچوم .
من هه‌ر ژ زاروکینیێ وێنه چێدکرن و به‌رده‌وام بیم لسه‌ر چێکرنا وێنا هه‌تا هاتیم کولیژێ و من گه‌له‌ک زه‌حمه‌تا بری ھەتا گەھشتیمە ڤی ئاستی، 
‎ بو من یا ب زه‌حمه‌ت بی ده‌ما هاتیم کولیژی کو شنیکا بیم د ناف جیهانا درست یا هونه‌ری دا لێ ب هه‌فکاریا هه‌فالیت من و ماموستا و لیگه‌ریان و کارکرنا به‌رده‌وام ئه‌ز گه‌هشتیم فی ئاستی
‎ و ان شاءالله دی هیش باشتر کارکم به‌رده‌وام
.
پتریا کارین من قوتابخانا واقعی نه، لی گه‌له‌ک حه‌ژ هونه‌ری تعبیری و انطباعی دکم کو دکارین من دا ددیارن . هه‌روه‌سا یا سه‌رسامم ب هونه‌رمه‌ندی جیهانی ( گلین بروان ) کو کارین وی زیده جوان و جیاوازن.. 
‎خوەشیا کاری من ئه‌وه ئه‌ز حه‌ژ ژ کاری خوه دکم و ئاره‌زویا من یا ئیکانه بی کو ببمه شیوه‌کار و الحمدلله خه‌ونا من بجه هات 
نوکه ژی وه‌ک ماموستا هونه‌ری ل قوتابخانا هیزل یا ئینگلیزی یا نمونه‌ی کار دکم .

‎من هه‌ر سال هه‌ر ژ قوتابخانی و هه‌تا نوکه به‌شداری د هه‌می فیسته‌فالین شیوه‌کاری یین سالانه دا کریه کو ماموستایی زور به‌ریز کلحی نعمت و محمد فقی ماموستایین من بون و گه‌له‌ک هاریکاریا من کرینه د جیهانا هونه‌ری دا  وب هاریکاریا وان من  پێشانگه‌هه‌کا تایبه‌ت هه‌بویه دگه‌ل چه‌ندین به‌شداری د پیشانگه‌هیت جوراوجور ژوان ژی پێشانگه‌ها نیف ده‌وله‌تی ل مصرێ کو باوه‌رنامه‌ و دگه‌ل میدالی هاتمه خه‌لاتکرن. 
ھەروەسا ئەز بو پەرتوکان ژی وێنا چێدکەم .
و هه‌روه‌سا کاری دیجیتال ئارت ژی دکم کو ب رێکا به‌رنامه‌یێن موبایل یان ئایپاد دهێته کرن ئه‌پلیکه‌یشنیت تایبه‌ت یت وێنا وه‌ک یێت ئه‌ز بکاردئینم (sketchbook for galaxy . Infinite painter)
































No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...